Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2013-03-21 |
Upplaga | 15 |
Fler upplagor | 2001/3, 2009/13, 2015/16, 2017/17 |
Antal sidor | 720 |
ISBN | 9780273786993 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Learn how to create value and gain loyal customers.
Todays marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help students understand how to create value and gain loyal customers, Principles of Marketing presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
0
4
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.