Search

Transforming Relationship Marketing : Strategies and Business Models in the Digital Age | 1:a upplagan

av Vanessa Ratten och Park Thaichon

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2020-10-30
Upplaga 1
Antal sidor 174
ISBN 9780367548179
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Relationship marketing builds and maintains long term relationships with customers through value creation and delivery. This book examines the key principles of relationship marketing and online relationship marketing. It looks at three main areas of relationship marketing as understanding relationship marketing and the continuum, the drivers and scope of relationship marketing and how organisations should restructure for successful relationship marketing in the digital context. The book also addresses the opportunities and challenges associated with the implementation of relationship marketing in various types of organisation and suggests different effective relationship building strategies and techniques for successful customer relationship management.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 9 

 0 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng