av Adrian Holliday, Martin Hyde och John Kullman
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2004-08-01 |
Antal sidor | 233 |
ISBN | 9780415270618 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
Intercultural Communication:
introduces the key theories of intercultural communication
explores ways in which people communicate within and across social groups
is built around three themes – identity, otherization and representation – which are followed and developed over the book's three sections
gathers together influential readings from key names in the discipline, including: James Paul Gee, James P. Lantolf, Les Back, Richard Dyer, Jacques Derrida, and Alastair Pennycook.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
1
9
3
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.