Search

Principles of Marketing European Edition 7th edn : European Edition | 7:e upplagan

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Nigel Piercy och Lloyd C. Harris

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2016-10-27
Upplaga 7
Fler upplagor 2008/5, 1996/1, 2013/6
Antal sidor 700
ISBN 9781292092898
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Principles of Marketing

Seventh European Edition

Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris and Nigel Piercy

 

The goal of every marketer is to create more value for customers. The authors of this new European Edition have aimed to create more value for the reader by building on a classic marketing text with its well-established customer-value framework and complimenting it with an emphasis throughout the book on sustainable marketing, measuring and managing return on marketing, marketing technologies and marketing around the world.

 

To help bring marketing to life this book is filled with interesting examples and stories about real companies, such as Amazon, Google, Uber, ASOS and Lego and their marketing practices. This is the place to go for the freshest and most authoritative insights into the increasingly fascinating world of marketing.

 

Philip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University.

Gary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill.

Lloyd C. Harris is Head of Department and Professor of Marketing at Birmingham Business School, University of Birmingham. His research has been widely disseminated via a range of marketing, strategy, retailing and general management journals.

 

Nigel Piercy, was formerly Professor of Marketing & Strategy, and Associate Dean, at Warwick Business School. He is now a consultant and management writer. Recent publications include Marketing Strategy and Competitive Positioning, 6th ed. (with Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud and John Rudd) published by Pearson in 2016.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 8 

 9 

 4 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng