av Mark Deuze
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2010-09-29 |
Antal sidor | 320 |
ISBN | 9781412971249 |
Kategori(er) |
This book explores the ways media industries function, how media professionals manage their careers, how media industries engage with creativity and innovation, and how to make sense of this in ways to empower aspiring professionals (as well as those who want to research media management and production).While students who want to enter a media industry may understand the impact the industry has on audiences and politics (as these are the dominant areas of mass communications research and courses offered), these students generally are not empowered to understand how and why the industry works as it does, nor how contemporary worldwide societal shifts and trends such as globalization, digitalization, convergence, and individualization affect the everyday managerial and creative practices in the industry. Mark Deuze addresses and answers these issues and needs. (SAGE Publications)
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
1
9
4
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.