av Mats Alvesson och Hugh Willmott
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2012-04-20 |
Upplaga | 2 |
ISBN | 9781849200868 |
Kategori(er) |
New sections on HRM, brands, identity, ethics and leadership have been fully developed alongside the rest of the text to reflect the current state of play in critical management studies.
The second edition of Making Sense of Management will be of interest to students and researchers in critical management studies and students on general management courses with a critical perspective.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
6
2
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.