Search

Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension | 1:a upplagan

av Henrik Uggla

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2002-12-10
Upplaga 1
Antal sidor 200
ISBN 9789147072019
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Affärsutveckling
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Allt fler företag bygger sin affärsutveckling kring redan etablerade varumärken som får bära upp nya produkter, så kallad Brand Extension.

Läs mer
En mängd internationella studier har sökt efter de faktorer som främjar en lyckad varumärkesutvidgning. Boken presenterar de viktigaste resultaten från dessa studier och ger läsaren de konkreta verktyg som behövs för att kunna avgöra när och hur man bör praktisera varumärkesutvidgning, och hur man bygger en strategi för dem på lång sikt. Teori varvas med praktiska exempel.

Om författarna
Henrik Uggla är doktor i Brand Portfolio Management och verksam som forskare och föreläsare vid INDEK, Kungliga Tekniska Högskolan.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 2 

 7 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng