av Lars H Bruzelius och Per-Hugo Skärvad
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2011-01-19 |
Upplaga | 10 |
Fler upplagor | 2004/9, 2017/11 |
Antal sidor | 480 |
ISBN | 9789144071091 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Psykologi |
Detta heltäckande standardverk har med åren blivit en mycket använd bok såväl på universitet och högskolor som i företag och andra organisationer. Boken ger en helhetsbild av organisationslärans utveckling och praktiska tillämpning samt kombinerar teori och praktik, främst beträffande företags och andra organisationers strategi, ledning, effektivitet och förnyelse.I denna tionde upplaga är utgångspunkten affärsidéns centrala roll. Utifrån det affärsidébaserade synsättet diskuteras mål, strategier samt sociala dimensioner med individ, team och kultur som tongivande begrepp i företag och andra organisationer.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
7
6
3
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.