Förlag | Liber AB |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2000-09-05 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 260 |
ISBN | 9789147061150 |
Kategori(er) |
Vad är det egentligen som finns i huvudet på kunden?
Läs mer
Boken ställer och svarar på en rad frågor:
o Vad är lojalitet?
o Vad är det som gör att kunder blir hyperlojala?
o Leder kundkort verkligen till lojalitet?
o Hur hänger varumärkena i kundkorgen ihop?
o Har varumärken en personlighet?
o Vilken roll spelar varumärket i förhållande till priset?
o Hur kommer kunden att agera i den nya ekonomin?
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM)vid Handelshögskolan i Stockholm.
Hittills har vi återanvänt
2
4
6
6
8
2
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.