Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
No logo | 0:e upplagan

No logo | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2001
  • Författare: Naomi Klein
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
85
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lennart , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 70 kr (45%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This study examines the power of the logo, noting its increasing capacity for making the product subservient. It then reaches its core argument - the now uneasy struggle between corporate power and anti-corporate activism - via sweatshop labour, submerged identity and subversive action. (Bookdata)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Gardners Books
Upplaga:
0
Utgiven:
2001-01-15
ISBN:
9780006530404
Sidantal:
400

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny