Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2008-02-01 |
Fler upplagor | 2012/2 |
Antal sidor | 576 |
ISBN | 9780077107956 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
European economies are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the future. This European edition provides students with a complete introduction to the unique marketing challenges that services present. Guiding students to recognize and understand these special characteristics, the text also explores frameworks for developing and implementing service strategies for competitive advantage across a wide array of industries. European examples, cases and readings have been integrated throughout the chapters, and the material has also been updated and restructured to reflect the latest thinking in services marketing. This book is ideal for services marketing modules at the undergraduate, postgraduate (both masters and doctoral courses), and executive education levels.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
5
7
7
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.