av David Jobber och JOHN FAHY
Förlag | McGraw-Hill Higher Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-03-01 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2006/2, 2009/3, 2012/4, 2015/5, 2019/6 |
Antal sidor | 363 |
ISBN | 9780077125608 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
The bestselling "Foundations of Marketing" by David Jobber and John Fahy is back in a contemporary and engaging third edition. It offers comprehensive coverage of the essentials of marketing in a concise and student-friendly format, firmly rooting theory in real marketing practice. With its wealth of captivating examples, concise 12-chapter structure, and characteristic accessible style, it remains the ideal text for students on introductory marketing courses. What's new: coverage of the latest developments in marketing practice, such as experiential marketing, neuro marketing, multi-channel marketing and buzz marketing; brand new end-of-chapter cases including YouTube, Innocent Drinks, Sony Playstation, Nike and Oasis clothing; new Ethical Debate boxes stimulate student discussions about socially responsible practice; new Technology Focus boxes examine the growing impact of digital technologies on marketing.
3rd Revised edition edition (March 1, 2009)
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
1
6
3
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.