Search

International Marketing - European Edition : European Edition | 4:e upplagan

av Pervez Ghauri

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Gardners Books
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2014
Upplaga 4
Fler upplagor 2010/3
Antal sidor 682
ISBN 9780077148157
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Now in its fourth edition this successful introduction to international marketing has been thoroughly revised, updated and developed throughout to reflect the most recent developments in todays dynamic business environment. Contemporary, engaging, and accessible, International Marketing is essential reading for the aspiring practitioner. you will discover: The importance of international marketing to creating growth and value The management practices of companies, large and small, seeking market opportunities outside their home country Why international marketing management strategies should be viewed from a global perspective The role of emerging economies in todays business environment The impact of increased competition, changing market structures, and differing cultures upon business key features: An extensive collection of in-depth Case Studies focus upon a diverse range of companies from around the world and are designed to apply understanding and provoke debate. Going International vignettes go beyond the theory and demonstrate international marketing in real life with contemporary and engaging examples. Further Reading sections have been designed to reflect both the most influential and the most recent studies relating to each chapter acting as a spring board to further study Key Terms are highlighted where they first appear and define in the margin for ease of reference to aid understanding. A full Glossary is also provided at the end of the book and online. A new chapter in response to reviewer feedback dedicated to International Segmentation and Positioning. Professor Pervez Ghauri teaches International Marketing and International Business at Kings College London. He has been Editor-in-Chief of International Business Review since 1992 and editor (Europe) for the Journal of World Business, since 2008. (McGraw-Hill)

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 5 

 1 

 5 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng