Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Visual Thinking for Design | 0:e upplagan

Visual Thinking for Design | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2008
  • Författare: Colin Ware
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
246
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Mikaela , Mariestad

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 267 kr (52%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Visual Thinking brings the science of perception to the art of design. Designers increasingly need to present information in ways that aid their audience’s thinking process. Fortunately, results from the relatively new science of human visual perception provide valuable guidance.

In this book, Colin Ware takes what we now know about perception, cognition, and attention and transforms it into concrete advice that designers can directly apply. He demonstrates how designs can be considered as tools for cognition – extensions of the viewer’s brain in much the same way that a hammer is an extension of the user’s hand. The book includes hundreds of examples, many in the form of integrated text and full-color diagrams.

Experienced professional designers and students alike will learn how to maximize the power of the information tools they design for the people who use them.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Elsevier
Upplaga:
0
Utgiven:
2008-04-04
ISBN:
9780123708960
Sidantal:
208

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny