Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Measuring the User Experience | 3:e upplagan

Measuring the User Experience | 3:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2022
  • Författare: Tom Tullis, Bill Albert
  • Betyg:
490
kr
Helt ny

Skickas inom 7-9 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

*Textbook and Academic Authors Association (TAA) Textbook Excellence Award Winner, 2024*

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. This book presents an update on the first resource that focused on how to quantify user experience. Now in its third edition, the authors have expanded on the area of behavioral and physiological metrics, splitting that chapter into sections that cover eye-tracking and measuring emotion. The book also contains new research and updated examples, several new case studies, and new examples using the most recent version of Excel.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Elsevier
Upplaga:
3
Utgiven:
2022-03-17
ISBN:
9780128180808
Sidantal:
384

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny