av Clay Shirky
Förlag | Penguin UK |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-03-01 |
Antal sidor | 344 |
ISBN | 9780143114949 |
Kategori(er) |
Shirky examines how technology is changing the way humans form groups and exist within them, and the resulting long-term economic and social effects. In this delightfully readable book, practically every page has an insight that will change the way you think about the new era of social media."--Chris Anderson, editor-in-chief of "Wired" Magazine. (Ingram)
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
6
3
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.