Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Twentieth century design | 0:e upplagan

Twentieth century design | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 1997
  • Författare: Jonathan M. Woodham
  • Betyg:
273
kr
Helt ny

Skickas inom 7-9 vardagar

Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The most famous designs of the twentieth century are not those in museums, but in the marketplace - such as the Coca-Cola bottle and the McDonald's logo. Drawing on the most up-to-date scholarship, Jonathan Woodham takes a fresh look at the wider issues of design and industrial culture and explores themes such as national identity, the rise of multi-nationals, Pop and Postmodernism, and contemporary ideas of nostalgia and heritage. In the history which emerges designis clearly seen for what it is: the powerful and complex expression of aesthetic, social, economic, political, and technological forces. (Oxford)

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Oxford University Press
Upplaga:
0
Utgiven:
1997-04-10
ISBN:
9780192842046
Sidantal:
288

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny