Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Media Theories and Approaches | 10:e upplagan

Media Theories and Approaches | 10:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2008
  • Författare: Mark Balnaves, Brian Shoesmith, Stephanie Hemelryk Donald
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
197
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Julia , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 217 kr (52%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Truly global and cutting-edge, this is the resource for all students studying media in today's world.It is a truly accessible but critical text. It provides an explicitly global approach, including chapters on developing Asian countries. It offers an excellent balance of new and traditional media. It includes an accompanying online resource to provide regular updates of key statistics.This is a manageable introduction to all the theories and approaches that make up media studies. The book is accompanied by extensive textual and online resources to give readers guidance at every step. Offering a truly global approach, this is a cutting-edge text for today's students seeking to understand worldwide media, past and present.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Macmillan Distribution
Upplaga:
10
Utgiven:
2008-11-24
ISBN:
9780230551626
Sidantal:
360

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny