Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Coca-Globalization | 0:e upplagan

Coca-Globalization | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2008
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
462
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Aline , Mölndal

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 86 kr (16%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This book explores globalization through a historical and anthropological study of how familiar soft drinks such as Coke and Pepsi became valued as more than mere commodities. Foster discusses the transnational operations of soft drink companies and, in particular, the marketing of soft drinks in Papua New Guinea, a country only recently opened up to the flow of brand name consumer goods. Based on field observations and interviews, as well as archival and library research, this book is of interest to anyone concerned about the cultural consequences and political prospects of globalization, including new forms of consumer citizenship and corporate social responsibility.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
0
Utgiven:
2008-02-01
ISBN:
9780230603868
Sidantal:

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny