av Gary Armstrong, John Saunders och Philip Kotler
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2004-11-30 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | 2008/5, 1996/1, 2013/6, 2016/7 |
Antal sidor | 992 |
ISBN | 9780273684565 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Principles of Marketing takes a practical, managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
6
2
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.