Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Principles of Marketing European Edition | 4:e upplagan
- Pocket, Engelska, 2004
- Författare: Gary Armstrong, John Saunders, Philip Kotler
- Betyg:
Välj skick:
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Ny säljare
Fler utgåvor
-
Principles of Marketing European Edition 7th edn (2016)
217 kr
-
Principles of Marketing: European Edition (2013)
177 kr
-
Principles of Marketing: European Edition (2008)
131 kr
-
Principles of Marketing the european edition (1996)
181 kr
Beskrivning
Principles of Marketing takes a practical, managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. (Bookdata)
Produktinformation