av Chris Fill
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2006-07-13 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 440 |
ISBN | 9780273704058 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Provides an insight to the core concepts of Marketing Communications. This book sets out the essential themes, theories and topics which students encounter as they explore Marketing Communications. It is designed for students studying both shorter, introductory modules and professional level programmes.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
1
2
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.