Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2013-01-30 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 632 |
ISBN | 9780273721338 |
Kategori(er) |
Naturvetenskap & teknik ↳ Biologi |
Over the first decade of the 21st century the scale and importance of the commercial sport industry has increased dramatically and rapidly. This timely second edition of the ground-breaking text The Business of Sport Management has been comprehensively revised, updated and significantly expanded in scope to meet the needs of todayâs sports management students, and equip future managers with the tools they need to succeed. Elegantly blending theory with practice, the text looks first at the distinctive context of sport organisations. Itthen examines the sport management theories and practice within functional areas such as finance, HRM, marketing and strategy. Finally it considers important issues such as risk management, sponsorship, retailing, social media, sports betting and more. Written with a thoroughly international perspective, this book is ideal for students of sports management on programmes of sports, leisure and business studies, and will also be of great interest to practitioners working in sport businesses.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
3
0
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.