Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2011-09-01 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | 2016/2 |
Antal sidor | 512 |
ISBN | 9780273735960 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Principles of Marketing Swedish Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the first Swedish edition, is true to Kotler and Armstrongs classic conceptual framework, which has proved itself as an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world.
The book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for todays markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Swedish, Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. It is set in a Swedish context but is global in scope and is very relevant for modern marketers.
The book looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the marketplace.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
4
8
8
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.