Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring: teori, strategi och praktik | 1:a upplagan

Marknadsföring: teori, strategi och praktik | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2012
  • Författare: Gary Armstrong, Philip Kotler, Anders Parment
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
180
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Oskar , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 456 kr (72%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföring är en utmärkt introduktion till marknadsföringsområdet för studenter och praktiker. Den bygger på Kotler och Armstrongs internationellt erkända marknadsföringssynsätt.

I boken beskrivs och diskuteras modeller som används för att utveckla effektiva marknadsföringsstrategier som är väl anpassade efter dagens marknader. Genomgående används case och exempel för att beskriva hur företag men också andra organisationer hanterar de utmaningar som dagens marknadsmiljö innebär.

Boken har en global räckvidd och baseras på internationell forskning men med en stor andel exempel från svenska företag och svenska marknader.

Bokens huvudfokus ligger på viktiga marknadsföringsbeslut där marknadsförare försöker balansera organisationens mål

Key

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2012-11-15
ISBN:
9780273736004
Sidantal:
464

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny