Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!
Marknadsföring: teori, strategi och praktik | 1:a upplagan
- Häftad, Svenska, 2012
- Författare: Gary Armstrong, Philip Kotler, Anders Parment
- Betyg:
Välj skick:
Skickas nästa vardag
Skickas från säljare inom 1-3 vardagar
Verifierad säljare
Toppsäljare
Beskrivning
Marknadsföring är en utmärkt introduktion till marknadsföringsområdet för studenter och praktiker. Den bygger på Kotler och Armstrongs internationellt erkända marknadsföringssynsätt.
I boken beskrivs och diskuteras modeller som används för att utveckla effektiva marknadsföringsstrategier som är väl anpassade efter dagens marknader. Genomgående används case och exempel för att beskriva hur företag men också andra organisationer hanterar de utmaningar som dagens marknadsmiljö innebär.
Boken har en global räckvidd och baseras på internationell forskning men med en stor andel exempel från svenska företag och svenska marknader.
Bokens huvudfokus ligger på viktiga marknadsföringsbeslut där marknadsförare försöker balansera organisationens mål
Key
Produktinformation