Search

Marketing Across Cultures | 6:e upplagan

av Julie Anne Lee

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2012-12-13
Upplaga 6
Fler upplagor 2005/4
Antal sidor 496
ISBN 9780273757733
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

In an increasingly interconnected global business environment, it is crucial that marketers recognise how a better understanding of cultural differences can help improve performance.  Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.  Full of up-to-date examples, numerous illustrations and using clear language, this text will guide students through key cultural marketing issues.  
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 7 

 3 

 6 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng