av Gary Armstrong och Philip Kotler
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2012-07-12 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 640 |
ISBN | 9780273762607 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Marketing: An Introduction is your clear, comprehensive and concise guide to the key ideas in marketing, focusing on how to deliver improved customer value in order to achieve marketing success. The second European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
6
3
4
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.