Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing an Introduction European edition | 2:a upplagan

Marketing an Introduction European edition | 2:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2012
  • Författare: Gary Armstrong, Philip Kotler
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
421
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 326 kr (44%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marketing: An Introduction is your clear, comprehensive and concise guide to the key ideas in marketing, focusing on how to deliver improved customer value in order to achieve marketing success. The second European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
2
Utgiven:
2012-07-12
ISBN:
9780273762607
Sidantal:
640

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny