av Dave Chaffey
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2014-08-29 |
Upplaga | 6 |
Fler upplagor | 2019/7 |
Antal sidor | 712 |
ISBN | 9780273786542 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Ledarskap & organisering |
This text offers a comprehensive introduction to the theory and practice of e-business and e-commerce management. The author, Dave Chaffey, brings his trademarks of authority, clarity of expression and teaching expertise to bear on a subject in which he actively lectures and consults.
Popular for its cutting-edge and contemporary coverage, this text offers an international approach and a good balance between the technical and managerial topics of central importance to developing an understanding of this subject.
Developed for students studying e-business or e-commerce at undergraduate or postgraduate level, and also used by many business managers, this is the essential text to keep pace with technology, strategy and implementation.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
7
0
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.