av Ernest Adams
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2013-12-17 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2009/2 |
Antal sidor | 576 |
ISBN | 9780321929679 |
Kategori(er) |
Now in its third edition, the classic book on game design has been completely revised to include the latest developments in the game industry. Readers will learn all the fundamentals of concept development, gameplay design, core mechanics, user interfaces, storytelling, and balancing. They’ll be introduced to designing for mobile devices and touch screens, as well as for the Kinect and motion-capture gameplay. They’ll learn how indie developers are pushing the envelope and how new business models such as free-to-play are influencing design. In an easy-to-follow approach, Adams offers a first-hand look into the process of designing a game, from initial concept to final tuning.
This in-depth resource also comes with engaging end-of-chapter exercises, design worksheets, and case studies.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
5
1
1
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.