Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Sport in Consumer Culture | 0:e upplagan

Sport in Consumer Culture | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2005
  • Författare: John Horne
  • Betyg:
475
kr
Helt ny

Skickas inom 7-13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

This book offers a distinctive introduction to understanding the position of sport in consumer society. Drawing on recent developments in sociological theory and research, particularly in relation to debates about culture and consumption, the book examines how sport - as both recreational practice and commercial spectacle - has become more central to the capitalist 'economies of signs and space'. Containing up-to-date research findings and identifying key issues in the study and politics of sport in consumer culture, this is essential reading for all students seeking to broaden their understanding of sport in society. (Bookdata)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Macmillan Distribution
Upplaga:
0
Utgiven:
2005-12-01
ISBN:
9780333912867
Sidantal:
256

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny