Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Analysing Media Texts | 1:a upplagan

Analysing Media Texts | 1:a upplagan

  • Pocket, Engelska, 2006
  • Författare: Marie Gillespie, Jason Toynbee
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
218
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 160 kr (42%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
7 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Provides an introduction to analysing media texts. This book with its award winning DVD, helps students learn how to do semiotic, genre and narrative analysis, content and discourse analysis, and engage with debates about the politics of representation.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Gardners Books
Upplaga:
1
Utgiven:
2006-04-16
ISBN:
9780335218868
Sidantal:
160

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny