av John Storey
Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-02-01 |
Upplaga | 8 |
Fler upplagor | 2000/3, 2008/5, 2012/6, 2008/4, 2015/7, 2015/7, 2021/9 |
ISBN | 9780415786638 |
Kategori(er) |
In this eighth edition of his award-winning Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction, John Storey presents a clear and critical survey of competing theories of and various approaches to popular culture. Its breadth and theoretical unity, exemplified through popular culture, means that it can be flexibly and relevantly applied across a number of disciplines. Retaining the accessible approach of previous editions, and using appropriate examples from the texts and practices of popular culture, this new edition remains a key introduction to the area.New to this edition: revised, rewritten and updated throughout brand new chapter on class and popular cultureupdated student resources at www.routledge.com/cw/storey.The new edition remains essential reading for undergraduate and postgraduate students of cultural studies, media studies, communication studies, the sociology of culture, popular culture and other related subjects.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
3
1
0
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.