Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Mediating the message in the 21st century - a media sociology perspective | 0:e upplagan

Mediating the message in the 21st century - a media sociology perspective | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2013
  • Författare: Stephen D. (university Of Texas At Austin Reese
  • Betyg:
754
kr
Helt ny

Skickas inom 7-22 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Hailed as one of the "most significant books of the twentieth century" by Journalism and Mass Communication Quarterly, Mediating the Message has long been an essential text for media effects scholars and students of media sociology. This new edition of the classic media sociology textbook now offers students a comprehensive, theoretical approach to media content in the twenty-first century, with an added focus on entertainment media and the Internet.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Taylor & Francis Ltd
Upplaga:
0
Utgiven:
2013-10-02
ISBN:
9780415989145
Sidantal:
308

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny