av Don Norman
Förlag | The Perseus Books Group |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2002-08-29 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | 1998/0 |
Antal sidor | 256 |
ISBN | 9780465067107 |
Kategori(er) |
Kultur |
First, businesses discovered quality as a key competitive edge; next came service. Now, Donald A. Norman, former Director of the Institute for Cognitive Science at the University of California, reveals how smart design is the new competitive frontier. The Design of Everyday Things is a powerful primer on how--and why--some products satisfy customers while others only frustrate them.
Biography
Donald A. Norman is co-founder of the Nielsen Norman Group, an executive consulting firm that helps companies produce human-centered products and services. He is also Professor of Computer Science at Northwestern University and the author of Things That Make Us Smart, Memory and Attention, and The Invisible Computer.
Reviews
"This book is a joy--fun and of utmost importance."
Tom Peters
"May herald the beginning of a change in user habits and expectations, a change that manufacturers would be obliged to respond to. Button pushers of the world, unite!"
Los Angeles Times
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
7
2
9
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.