Förlag | John Wiley And Sons Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-02-28 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 776 |
ISBN | 9780470414378 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Nationalekonomi (allmän) |
Known for its consistent emphasis on decision-making, Samuelson & Mark's 6th edition provides a detailed introduction to managerial economics for undergraduates, MBAs, and executives alike. Each chapter opens with a description of a managerial problem that challenges the reader and concludes by revisiting and analyzing the decision. In addition to its inclusion of real-world applications and problems, The 6th Edition has been revised to incorporate up-to-date coverage of international topics and e-commerce. This new edition offers the framework and economics tools necessary to prepare students for better decision-making in a future managerial role.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
2
4
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.