Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Media and Cultural Studies | 1:a upplagan

Media and Cultural Studies | 1:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2012
  • Författare: Douglas M. Kellner, Meenakshi Gigi Durham
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
450
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Susanne , Alingsås

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 273 kr (38%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Revised and updated with a special emphasis on innovations in social media, the second edition of Media and Cultural Studies: Keyworks stands as the most popular and highly acclaimed anthology in the dynamic and multidisciplinary field of cultural studies.

Features several new readings with a special emphasis on topics relating to new media, social networking, feminist media theory, and globalization
Includes updated introductory editorials and enhanced treatment of social media such as Twitter and YouTube
New contributors include Janice Radway, Patricia Hill-Collins, Leah A. Lievrouw, Danah M. Boyd, Nicole B. Ellison, and Gloria Anzaldúa

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
1
Utgiven:
2012-02-29
ISBN:
9780470658086
Sidantal:
648

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny