Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Why it Sells | 0:e upplagan

Why it Sells | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2007
  • Författare: Marcel Danesi
  • Betyg:
462
kr
Helt ny

Skickas inom 7-18 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Marcel Danesi is an entertaining and insightful tour guide to decoding the messages woven into the advertisements, commercials, brand names, and logos we see on a daily basis. Guiding readers through the basics of how to interpret ads, Danesi explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. Why It Sells will fascinate and inform all readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche. (Bookdata)

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Förlagssystem bokimporten
Upplaga:
0
Utgiven:
2007-09-21
ISBN:
9780742555457
Sidantal:
220

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny