Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Media Strategies For Marketing Places In Crisis | 0:e upplagan

Media Strategies For Marketing Places In Crisis | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2007
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
450
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Julia , Skoghall

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 249 kr (36%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Growing competition between countries and cities over attracting infrastructure, investment, tourists, capital and national and international status mean that, a negative image is more harmful than ever. This book discusses the various dimensions of an image crisis and different strategies to overcome it, both in practice and theory.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Taylor & Francis Ltd
Upplaga:
0
Utgiven:
2007-12-19
ISBN:
9780750684521
Sidantal:
248

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny