Förlag | Hackett Publishing Co, Inc |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2008-11-14 |
Upplaga | 4 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 88 |
ISBN | 9780872209541 |
Kategori(er) |
"A Rulebook for Arguments" is a succinct introduction to the art of writing and assessing arguments, organised around specific rules, each illustrated and explained soundly but briefly. This widely popular primer - translated into eight languages - remains the first choice in all disciplines for writers who seek straightforward guidance about how to assess arguments and how to cogently construct them. This 4th edition offers a revamped and more tightly focused approach to extended arguments, a new chapter on oral arguments, and updated examples and topics throughout.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
1
6
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.