Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Analyzing Media Messages | 5:e upplagan

Analyzing Media Messages | 5:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2023
  • Författare: Stephen Lacy, Daniel Riffe, Brendan R. Watson, Jennette Lovejoy
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
481
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lovisa , Jönköping

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Toppsäljare

Du sparar 101 kr (17%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The fifth edition of this comprehensive and engaging text guides readers through the essential tools and skills necessary to conduct quantitative content analysis research.

Readers will find a clear definition of quantitative content analysis and step-by-step instructions on designing a content analysis study, along with examples of content analysis studies and journal articles. This edition has been updated with the latest methods in sampling in the digital age, computerized content analysis, and the uses of social media in content analysis research. It maintains the concise, accessible approach of previous editions while including refreshed examples and discussions throughout.

This is an essential text for content analysis courses in communication and media studies programs at all levels, as well as a useful supplementary text in more general research methods courses.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
5
Utgiven:
2023-12-22
ISBN:
9781032264677
Sidantal:
232

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny