Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity | 1:a upplagan

Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity | 1:a upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2015
  • Författare: Michael Hanchett Hanson
  • Betyg:
987
kr
Helt ny

Skickas inom 8-15 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
Springer Nature
Upplaga:
1
Utgiven:
2015-10-05
ISBN:
9781137408044
Sidantal:
266

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny