Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Fashion Marketing and Communication : Theory and Practice Across the Fashion Industry | 1:a upplagan

av Olga Mitterfellner

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2019-11-14
Upplaga 1
Fler upplagor
Antal sidor 196
ISBN 9781138323094
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Some of the usual obstacles to modern teachings of marketing are ethnocentricity, the limitation of creative thought by conformity to existing theories, lack of questioning of ethics, and a disconnection from historic events or sociological discourse. This book, in contrast, draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies as tools for understanding the way in which fashion works today, and re-evaluates what makes certain fashion marketing tactics fashionable. Offering a combination of theory and practice, Fashion Marketing and Communication is full of international case studies, practice-based examples and interviews with scholars and practitioners in the fashion and communications industry. Covering subjects including the history of consumerism, fashion marketing, the creative direction of the fashion brand and the use of bloggers and celebrities as marketing tools, this book delineates the opportunities and challenges facing the future of fashion media in the twenty-first century. Examining the last 100 years of marketing and communications, current theory and practice, as well as questions on the ethics of the fashion industry, this broad-ranging and critical text is perfect for undergraduate and postgraduate students of fashion marketing, branding and communication.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 6 

 9 

 7 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng