Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Business Intelligence: A Managerial Perspective on Analytics, Global Edition | 3:e upplagan

Business Intelligence: A Managerial Perspective on Analytics, Global Edition | 3:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2014
  • Författare: Efraim Turban, David King, Ramesh Sharda, Dursun Delen
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
258
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 299 kr (54%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

For courses on Business Intelligence or Decision Support Systems.

A managerial approach to understanding business intelligence systems.

To help future managers use and understand analytics, Business Intelligence provides students with a solid foundation of BI that is reinforced with hands-on practice.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Upplaga:
3
Utgiven:
2014-04-17
ISBN:
9781292004877
Sidantal:
416

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny