Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing An Introduction | 5:e upplagan

Marketing An Introduction | 5:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2015
  • Författare: Gary Armstrong, Dr. Philip T. Kotler, Ross Brennan, Michael Harker
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
336
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lina , Växjö

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 516 kr (61%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

The third European edition of this classic text has been updated with the latest ideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Upplaga:
5
Utgiven:
2015-08-06
ISBN:
9781292017518
Sidantal:
648

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny