Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2013-07-17 |
Upplaga | 7 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 752 |
ISBN | 9781292021904 |
Kategori(er) |
Data & IT |
For graduate and upper-level undergraduate marketing research courses.For over 30 years, this text has provided students with the information they need to understand and apply multivariate data analysis. Hair et. al provides an applications-oriented introduction to multivariate analysis for the non-statistician. By reducing heavy statistical research into fundamental concepts, the text explains to students how to understand and make use of the results of specific statistical techniques.In this seventh revision, the organization of the chapters has been greatly simplified. New chapters have been added on structural equations modeling, and all sections have been updated to reflect advances in technology, capability, and mathematical techniques. (Pearson)
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
9
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.