Search

Essentials of Marketing Research, Global Edition

av Naresh K Malhotra

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2014-06-19
Fler upplagor
Antal sidor 432
ISBN 9781292060163
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For courses in Marketing Research at two- and four-year colleges and universities

An engaging, do-it-yourself approach to marketing research


Essentials of Marketing Research: A Hands-On Orientation presents a concise overview of marketing research via a do-it-yourself approach that engages students. Building on the foundation of his successful previous titles–Basic Marketing Research: Integration of Social Media and Marketing Research: An Applied Orientation–author Naresh Malhotra covers concepts at an elementary level, deemphasizing statistics and formulas. Sensitive to the needs of today’s undergraduates, Malhotra integrates online and social media content, and provides current, contemporary examples that ground course material in the real world.


Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 6 

 7 

 2 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng