av Philip Kotler och Kevin Keller
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2015-05-06 |
Upplaga | 6 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 352 |
ISBN | 9781292093147 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
For graduate and undergraduate courses in marketing management.
A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management
Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases.
The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
1
6
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.