av Ralph Tench och Liz Yeomans
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2017-04-11 |
Upplaga | 2 |
Fler upplagor | 2009/2, 2007/3 |
Antal sidor | 612 |
ISBN | 9781292112183 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
This text is the definitive academic guide on public relations and one of the only texts on the market to take this particular approach to the field. It offers critical analysis of the subject, blended with theory and real-life application, making use of a number of pedagogical features including case studies, exercises and discussion questions for a unique approach to the subject.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
5
6
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.