Search

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition | 12:e upplagan

av Michael R. Solomon

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Övrigt
Utgiven 2017-07-26
Upplaga 12
ISBN 9781292153209
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For courses in Consumer Behavior.

This package includes MyMarketingLab

 

Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape Identity

Solomon’s Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain products affects our lives. Solomon looks at how possessions influence how we feel about ourselves and each other, especially in the canon of social media and the digital age.

 

In the Twelfth Edition, Solomon has revised and updated the content to reflect major marketing trends and changes that impact the study of consumer behavior. Since we are all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance to students, making it easy to apply them outside of the classroom. The updated text is rich with up-to-the-minute discussions on a range of topics such as “Dadvertising,” “Meerkating,” and the “Digital Self” to maintain an edge in the fluid and evolving field of consumer behavior.

 

This package includes MyMarketingLab, an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

 

MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Please be sure you have the correct ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.

 

 

 

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 8 

 3 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng