Search

Principles of Marketing, Global Edition | 17:e upplagan

av Gary Armstrong och Dr. Philip T. Kotler

Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2017-07-13
Upplaga 17
Fler upplagor 2001/3, 2009/13, 2013/15, 2015/16
Antal sidor 736
ISBN 9781292220178
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text.

 

Help students learn how to create value through customer connections and engagement

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework.

 

Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

 

MyLabTM Marketing not included. Students, if MyLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson rep for more information.


MyLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 8 

 5 

 4 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng