av Gary Bamossy, Michael R. Solomon, Margaret K. Hogg och Søren Askegaard
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-06-20 |
Upplaga | 7 |
Fler upplagor | 2006/3 |
Antal sidor | 648 |
ISBN | 9781292245423 |
Kategori(er) |
Now in its seventh edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides the
most comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers in
Europe and around the world.
The new slimline edition has 13 chapters, maintaining its breadth of coverage and making it
ideal for second- and third-year undergraduates as well as Master's students.
The book links consumer behaviour theory with the real-life problems faced by practitioners
in many ways:
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
2
8
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.